TAGGA MED KIMMEN!

Jag är allergisk mot uttryck som "jag är inte taggad" "vet inte om jag är så sugen" (<-ge fan i att gå ut då, och döda alla andras partyhumör). Därför ska jag skriva en guide hur jag taggar.

BAAH, det är söndag och allt suger. Man går och räknar dagarna tills det blir helg. Redan då intalar jag mig att jag ska ha så sjukt jävla roligt i helgen även om jag inte vet vad jag ska göra.

Och så fortsätter det, varje dag tänker jag en eller flera gånger att jag ska ha sjukt kul i helgen även om jag kanske inte har några planer.

PANG, Tors-fre, det är nu alla helgkompisar hör av sig och frågar vad som händer i helgen. Man rekar och kollar läget,  förhoppningsvis dyker det upp något riktigt nice.

ÄNTLIGEN FUCKIN' FREDAG, SOM DU HAR LÄNGTAT HELA JÄVLA VECKAN. Redan nu är du taggad, med alla positiva tankar om helgen. WAAH, du dansar i underkläderna till din egen tagg-musik!

Krogen, hemmafest, korvfest, tjejkväll, chillkväll, fylleslag, you name it ?
Gå in DIREKT med en bra attityd till kvällen, även om du vet att det kanske inte blir så roligt med korvfest/tjejkväll ( don't get me wrong, korvfest etc kan vara sjukt kungligt). Är du supertaggad så blir andra taggade.

Behålla taggen gör man med att hålla sig lagom full, när man är i sitt esse. Och inte störa sig på folk <- partydödar hits 4.

THATS HOW I  ROLL

Kommentarer
Postat av: joos

Då börjar jag tagga inför helgen nu då ;) haha:D

2009-05-19 @ 15:18:56
Postat av: David

lagom full? nu låter du som min morsa.-... finns bara en fart o det är plattan i botten... ;)

2009-05-19 @ 16:57:18
Postat av: Kim

Jag är väl aldrig full ?

2009-05-19 @ 20:42:36
URL: http://mansvalp.blogg.se/
Postat av: Batman

Spontanfyllan är och kommer alltid vara den bästa.

2009-05-20 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0