Kärlek

(Sentimentalt inlägg, min blogg och jag styr!)

Saknar att vara kär, "på riktigt kär".
När jag är ensam brukar jag tänka på hur jag ska agera för att vara en bra/bättre pojkvän i olika sammanhang.
Typ, som om jag har en egen klagomåls-låda,  enbart med klagomål från min självinsikt.

-kanske se den där jävla filmen "Tretton", bara för att Du vill det.
-Tala om för dig hur jävla snygg du faktiskt är.
-uppskatta dig lite oftare.
-inte kalla dig för gnällkärring så fort du påpekar ngt.
-Acceptera att du faktiskt har PMS och ge fan i att reta dig.
-Acceptera att morgonsex är inget ni värdesätter.
-inte pusta och stöna när du ber om massage.
-bli påhittigare, filmkvällar är  ganska tamt i längden.


Men å andra sidan hinner jag vara gängad så det räcker, vill inte gänga mig nu men det skulle ju vara chill med en myspys ist för krogen. Annars finns ju risken att man gillar läget och blir kvar här. Jag vill testa vingarna på annat håll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah fattar precis va du menar.

2009-04-15 @ 21:39:32
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Lianna

Haha, vad fint :) Christian visade mig din blogg. I like it!

2009-08-04 @ 00:47:30
URL: http://lianna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tjejer gillar visst morronsex!!! ;) /S

2009-11-13 @ 05:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0