Då har jag firrat mig en blogg!

Denna blogg kommer inte innehålla ; dagens outfit, mode, när jag vaknade, vem jag lekt med under dagen, SÅVIDA det inte tillför något intressant,

Denna blogg kommer inte updateras dagligen som andra idiotiska bloggar för att fylla ut med ointressant fakta såsom vad jag ätit idag eller när jag vaknade, såvida det inte tillför något intressant.

Denna blogg kommer innehålla lite lattjo grejer som rör sig i mitt huvud.

Denna blogg kommer innehålla stavfel och särskrivningar, lev med det FITTNYLLE.

Design är för töntar, min blogg kommer vara simpel.

Följer du min blogg ? HÄRLIGT, förvänta dig inte att jag följer din patetiska och odugliga modeblogg med modetips från ginatricot.

 Känner du för att vara en bitterfitta och klaga på min blogg, gör det då i din ensamhet eller med dina patetiska low-life vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört att modebloggar är intressanta, dom från dom här guido wannabe'sen som bor i täby och närliggande områden.

2009-04-01 @ 22:31:59
Postat av: chrislol

Har hört att modebloggar är intressanta, dom från dom här guido wannabe'sen som bor i täby och närliggande områden.

2009-04-01 @ 22:32:30
Postat av: juliasbullar.blogg.se

du läser min blogg ju!

2009-04-01 @ 22:45:27
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: EmotlolsWE

Vadå Design är för töntar, ja e ingen tönt!!!!!!!!

2009-04-01 @ 22:50:23
Postat av: EmotlolsWE

Eller de är jaG JUH IOFS VISSTE!!!! capslol!!!

2009-04-03 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0